ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

ΧΡΗΣΤΕΣ

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Μέλη : 400
Περιεχόμενο : 673
Εμφανίσεις Περιεχομένου : 305483
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΕκτύπωσηE-mail

Τροφές γεμάτες υγεία για το Δεκέμβριο

Γενικά - Γεύσεις

Με το άκουσμα της λέξης Δεκέμβριος το μυαλό μας γεμίζει με εικόνες από γαλοπούλες, μελομακάρονα, κουραμπιέδες, δίπλες και γενικά μεγάλα τραπέζια γεμάτα με φαγητό.

Έτσι λοιπόν αγνοούμε το γεγονός ότι κατά τον μήνα αυτό ευδοκιμούν κάποιες συγκεκριμένες ποικιλίες τροφίμων που είναι ιδιαίτερα ευεργετικές για το ανθρώπινο σώμα και όχι μόνο. Τροφές όπως το μπρόκολο και το σκόρδο παρόλο που δεν είναι ιδιαίτερα αγαπητές βοηθούν πολύ τον οργανισμό προσφέροντας του απαραίτητες βιταμίνες για τις λειτουργίες τους.

Μια και αναφέραμε πρώτα τα δύο αυτά παραδείγματα ας ξεκινήσουμε με αυτά την περιήγησή μας στις υγιεινές τροφές του Δεκεμβρίου.

Το μπρόκολο είναι παγκοσμίως γνωστό ως το πιο υγιεινό λαχανικό και όχι άδικα. Περιέχει λίγες θερμίδες και είναι φορτωμένο με βιταμίνη C, φυτικές ίνες και συγκεντρώνει μία από τις υψηλότερες βαθμολογίες στα αντιοξειδωτικά. Τα θετικά του όμως δεν τελειώνουν εδώ καθώς το μπρόκολο περιέχει ασβέστιο, σίδηρο, κάλιο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, Ε και Κ και μας προστατεύει από τον καρκίνο, τις καρδιακές παθήσεις, το εγκεφαλικό, τα προβλήματα όρασης και την απώλεια οστικής μάζας.

Συνεχίζουμε με το σκόρδο. Συνήθως η μυρωδιά τους μας απωθεί από την κατανάλωσή του καθώς δεν είναι και τόσο ευχάριστη! Μας προστατεύει όμως από κάποιες μορφές καρκίνου και είναι χρήσιμος σύμμαχος στην καταπολέμηση των βακτηρίων και των ιών. (Φήμες λένε πως καταπολεμά και τους βρυκόλακες αλλά δεν έχω γνώση επί του θέματος οπότε μπορείτε να ρωτήσετε τον Ρόμπερτ Πάτινσον για το αν αληθεύει…)

Επόμενο φαγητό το οποίο ευδοκιμεί τον Δεκέμβριο είναι τα μανιτάρια. Τα μανιτάρια προστατεύουν από τους ιούς και έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Ορισμένα είδη μπορούν να μειώσουν την χοληστερόλη και να καταπολεμήσουν τον καρκίνο ενώ είναι πλούσια σε σελήνιο γεγονός που τα καθιστά ισχυρούς αντιπάλους των καρδιακών παθήσεων.

Τελευταίο στη λίστα αλλά όχι λιγότερο σημαντικό είναι το σέλινο. Η ρίζα σέλινου (όπως είναι η πιο διαδεδομένη ονομασία του) είναι πλούσια σε βιταμίνες και περιέχει κάλιο και βιταμίνη Β6. Σύμφωνα με έρευνες καταπολεμά κυρίως τον καρκίνο του παχέος εντέρου ενώ το τέλος της περιόδου παραγωγής του έρχεται μαζί με το τέλος του Δεκεμβρίου οπότε μάλλον πρέπει να βιαστείτε αν θέλετε να το αγοράσετε στην φυσιολογική του ημερομηνία.